9. Programovanie s cyklami

  • Otvorte si prostredie Code.org pre svoju triedu:
  • Prihláste sa kliknutím na svoje meno a kliknutím na svoj tajný obrázok ktorý máte na kartičke ktorú ste dostali na hodine.
    Ak niekto nebol v škole a chce skúsiť sám pracovať, napíšte mi správu cez EduPage, pošlem jeho tajný obrázok.
  • Kto minule nestihol dokončí si zadania v sekcii „Postupnosť“:
    • Programovanie s Angry Birds úlohy 1-11
    • Odstraňovanie chýb v bludisku 1-10
  • Dnes sa zameriame na prácu s cyklami. Precvičíme si ich na úlohách
    • Zbieranie pokladov s Laurel 1-13
    • Cykly s Rey a BB-8 1-14
    • Zber úrody s cyklami 1-13
    • Na nasledujúcom obrázku vidíte tri príklady ako veveričke Scratovi povedať ako sa dostane k oriešku. V prípade viacerých opakovaní toho istéhu príkazu (napr. 7x posuň sa dopredu) je vhodné použiť cyklus – opakuj. Skúste používať cyklus opakuj vo vašich úlohách.

Nezabudnite sa prosím po skončení hodiny ODHLÁSIŤ z prostredia code.org

Tí ktorí budú chcieť môžu pracovať na úlohách aj z domu, pripadne si môžu vyskúšať iné projekty na stránke code.org