- Otvorte si prostredie Code.org pre svoju triedu:
- Prihláste sa kliknutím na svoje meno a vypísaním tajných slov ktoré máte na kartičke ktorú ste dostali na hodine.
Ak niekto nebol v škole a chce skúsiť sám pracovať, napíšte mi správu cez EduPage, pošlem vám vaše tajné slová. - Kto minule nestihol, pracuje postupne na zadaniach ktoré sú v sekcii „Postupnosť“:
- Predstavenie online úloh 1-10
- Ladenie s Laurel 1-9
- A kto minule stihol všetko pokračuje na novú sekciu „Cykly“
- Cykly v Dobe ľadovej
- Kreslenie tvarov pomocou cyklov
- Vnorené cykly v bludisku
- Na nasledujúcom obrázku vidíte tri príklady ako veveričke Scratovi povedať ako sa dostane k oriešku. V prípade viacerých opakovaní toho istéhu príkazu (napr. 7x posuň sa dopredu) je vhodné použiť cyklus – opakuj. Skúste používať cyklus opakuj vo vašich úlohách.
Tí ktorí budú chcieť môžu pracovať na úlohách aj z domu, pripadne si môžu vyskúšať iné projekty na stránke code.org
V úlohách s maliarkou si treba navoliť hrúbku šteca – šírku, farbu, a vzor čiary. Až potom možete kresliť pomocou príkazu „posuň sa“. Príkaz „skoč“ zdvihne štetec a presunie sa bez kreslenia na novú pozíciu.