8. Programovanie s Angry Birds

Na hodine si ukážeme ako sa prihlásiť do prostredia code.org kde budeme nasledujúcich pár vyučovacích hodín pracovať. Vysvetlíme si prvé základy k jednoduchému programovaniu s vtáčikom z Angry birds. Každý bude potom pracovať samostatne na zadaniach.

  • Otvorte si prostredie Code.org pre svoju triedu:
  • Prihláste sa kliknutím na svoje meno a kliknutím na svoj tajný obrázok ktorý máte na kartičke ktorú ste dostali na hodine.
    Ak niekto nebol v škole a chce skúsiť sám pracovať, napíšte mi správu cez EduPage, pošlem jeho tajný obrázok.
  • Pracujete postupne na zadaniach ktoré sú v sekcii „Postupnosť“:
    • najprv Programovanie s Angry Birds úlohy 1-11
    • kto stihne pokračuje na úlohy Odstraňovanie chýb v bludisku 1-10
  • Tí ktorí budú chcieť môžu pracovať na úlohách aj z domu, pripadne si môžu vyskúšať iné projekty na stránke code.org