- Otvorte si prostredie Code.org pre svoju triedu:
- Prihláste sa kliknutím na svoje meno a kliknutím na svoj tajný obrázok ktorý máte na kartičke ktorú ste dostali na hodine.
Ak niekto nebol v škole a chce skúsiť sám pracovať, napíšte mi správu cez EduPage, pošlem jeho tajný obrázok. - Kto minule nestihol dokončí si zadania v sekcii „Postupnosť“:
- Programovanie s Angry Birds úlohy 1-11
- Odstraňovanie chýb v bludisku 1-10
- Dnes sa zameriame na prácu s cyklami. Precvičíme si ich na úlohách
- Zbieranie pokladov s Laurel 1-13
- Cykly s Rey a BB-8 1-14
- Zber úrody s cyklami 1-13
- Na nasledujúcom obrázku vidíte tri príklady ako veveričke Scratovi povedať ako sa dostane k oriešku. V prípade viacerých opakovaní toho istéhu príkazu (napr. 7x posuň sa dopredu) je vhodné použiť cyklus – opakuj. Skúste používať cyklus opakuj vo vašich úlohách.
Nezabudnite sa prosím po skončení hodiny ODHLÁSIŤ z prostredia code.org
Tí ktorí budú chcieť môžu pracovať na úlohách aj z domu, pripadne si môžu vyskúšať iné projekty na stránke code.org